Wij zijn Blik. Wij zijn er voor jou.

.

Blik maakt zichtbaar

Ik wil laten zien wie we zijn

ballon-1 ballon-2 ballon-3

Vaak is binnen een organisatie wel duidelijk wie je bent en wat je doet. Maar hoe vertaal je dat, zodat jouw verhaal ook voor de rest van de wereld helder is?

Jouw Corporate Identity

Het verhaal van jouw organisatie hoeven wij niet te bedenken. Dat is er al. Dat is jouw DNA. Het is aan ons om het naar boven te halen. Wij weten precies hoe we met een schepnet om moeten gaan.

Visuele identiteit

We vertalen jouw verhaal naar beelden en woorden die bij jou passen. We geven geur en kleur aan wie jij bent. We creëren jouw visuele identiteit. Deze visuele identiteit is ook voor de rest van de wereld herkenbaar. Medewerkers voelen zich weer thuis bij de organisatie. Ze weten weer waar ze ‘ja’ tegen zeiden toen ze er kwamen werken. Ze horen erbij.

Bekijk hoe we de identiteit van Geldinzicht zichtbaar én bruikbaar maakten. 

Welke middelen gebruikt Blik om zichtbaar te maken wie jij bent?

Corporate identity
Brandmanagement
Kernwaarden in woord en beeld
(her) Positionering
Merkverhaal
Jaarverslag of verantwoording
Logo en pay off
Huistijl, online en offline
Templates en richtlijnen
Brandmanual
Digitale presentaties
Social media strategie
Magazine’s online en offline
Corporate website

“Wij zitten klaar met ons schepnet!”

Blik geeft inzicht

Ik wil duidelijk maken hoe het in elkaar zit

fiets-1 fiets-2 fiets-3

Zelfs de meest ingewikkelde materie wordt helder door het in beeld te brengen. Beeld maakt het begrijpelijk en tastbaar. Vormgeving is voor ons geen doel, maar een middel om jouw verhaal te communiceren.

Complexe informatie inzichtelijk maken

Jouw organisatie wil complexe informatie delen met de rest van de wereld. Maar cijfers alleen komen niet binnen. En met woorden kun je niet aangeven hoe groot X is, dat die ogenschijnlijk kleine Y het allerbelangrijkst is en dat X en Y alles met elkaar te maken hebben. Door jouw data visueel te maken, komt het tot leven. We laten verbanden zien in één beeld. 

Bekijk hoe we een proefschrift van 217 pagina’s omtoverden tot één heldere infographic en animatie.

Grote Woorden tastbaar maken

Samenwerking, innovatie, duurzaamheid en inclusiviteit. Het zijn termen die zo vaak zijn gebruikt dat ze hun betekenis verloren hebben. Maar het zijn wél woorden die je juist kiest om die grote betekenis. Wij geven ze zo vorm dat ze weer concreet worden. En dichtbij. Iedereen weet weer: dit gaat over mij.

Welke middelen gebruikt Blik om duidelijk te maken hoe het in elkaar zit?

Infographics
Dashboard
Animatie (explanimatie)
Digitale presentaties
Whitepapers
Datavisualisatie
Folders en brochures
Short copy
Iconen
Bewegwijzering
Customer journey map
Persona’s beschrijven

Samen aan de slag!

Dan krijg je een verhaal. Jouw verhaal.

Jaaaaaa!

Blik betrekt mensen

Ik wil impact maken

liefde-1 liefde-2 liefde-3

Co-creatie is ons sleutelwoord. Ons ontwerp wordt namelijk zoveel beter als de mensen die betrokken zijn ook meedoen. Wij ontwerpen niet vóór jou, maar mét jou.

De kracht van samenwerken

Samen gaan we op zoek naar iedereen die een rol speelt in jouw verhaal. We stellen vragen en maken verbindingen. Door samen te creëren, komen we uiteindelijk tot precies wat er nodig is om jouw verhaal te vertellen.

Impact maken

Met co-creatie maken we impact op jouw organisatie en de mensen die ermee verbonden zijn. Wat we samen creëren, maakt deze verbinding zichtbaar.

Bekijk hoe Jongerenwerk Utrecht één club werd door samen hun huisstijl te ontwerpen.

Doordat iedereen écht onderdeel is van het proces, maken we op iedereen impact. Mensen worden zich bewust van hun eigen verhaal. Ze leren iets nieuws en doen nieuwe dingen (social return). Mensen die elkaar anders nooit zouden tegenkomen, leren elkaar kennen. Kortom: iedereen haalt iets uit het proces.

Bekijk hoe wij samen met cliënten, medewerkers en familie van cliënten van Abrona een interactief kwaliteitsrapport maakten.

Welke middelen gebruikt Blik om impact te maken?

Bewustwordingscampagne
Campagnewebsite
Warroom inrichten
Strategiesessie
Inspiratiesessie
Brainstormsessie
Co-creatie sessie
Workshops over creativiteit en vrij denken
Creatieve interventies
Praatplaten